
.png)
KAKO DELUJE?
MSM
vsebinski
planer,
bo
zagotovo
postal
tvoje
nepogrešljivo
orodje

.png)
.png)
Pridobite MSM VSEBINSKI PLANER, ki pomaga lastnikom podjetij povečati prodajo s pomočjo družbenih omrežij in e-poštnega marketinga.
Zakaj je MSM VSEBINSKI
PLANER nepogrešljiv pripomoček?







Oblikujte svojo vsebinsko strategijo glede na analizo potreb in želja vaše idealne stranke
Ustvarite si svoje
vsebinske teme / stebre
Izkoristite obsežen prostor za shranjevanje vseh svojih idej za vsebino na enem mestu.
Oblikujte izjavo o poslanstvu svojega podjetja in jasno določite ključne vrednote ter jih imejte vedno v ospredju in v mislih.
Ostanite dosledni svoji blagovni znamki z uporabo mood boarda za vsebino.
Opravite raziskavo svojih strank in ustvarite profil kupca.
Dodajte raziskavo vsebine in ključnih besed, da boste delali učinkoviteje in izboljšali svoje ideje za vsebino.
Ciljajte višje in prevzemite vodstvo z letnim načrtovanjem.
Razmišljajte dolgoročno s posebnim zavihkom za letno načrtovanje poslovanja in vsebine.
Dopolnite smernice za mesečne teme, ponudbe, večje dogodke in vse vidike rasti poslovanja.
U živajte v primerih, ki so vključeni v celoten koledar in strateški dokument, ki vam bodo v pomoč pri vašem načrtovanju.
Postanite organizirani in začnite delovati z mesečnim planerjem, ki ga lahko prilagodite svojim potrebam.
Izkoristite primer meseca, ki vam pokaže, kako načrtovati ob upoštevanju poslovnih in prodajnih ciljev.
Uživajte v celovitem pregledu vseh vaših platform – ne le družbenih medijev (marketinška strategija je veliko več kot le družbeni mediji!).
Postavite prodajne cilje za vsak mesec, da usmerite svoje načrtovanje vsebine.
Ohranite mesečni seznam nalog na enem mestu in obdržite visoko motivacijo.
SPOZNAJTE VAŠO SVETOVALKO ZA DRUŽBENA OMREŽJA + VSEBINSKE STRATEGIJE
Aleksandra Denkovski
.png)
Kot nekdo, ki si prizadeva za popolnost, preprosto ne morem dopustiti, da odidete brez odličnega načrta vsebine. Zakaj? Vaša vsebina je prvi vtis vaše blagovne znamke. To je vaš prvi zmenek. Ne, pravzaprav je to vaš profil za zmenke.
To je priložnost, da ustvarite čustveno povezavo s svojimi strankami in spodbudite zvestobo blagovni znamki na dolgi rok. Tukaj rasteta vaša skupnost in prodaja. To ni nekaj, kar bi morali prepustiti naključju. Seveda je ustvarjalni tok pomemben, vendar mora biti usklajen z vašo poslovno strategijo, sicer nima pravega smisla.
MSM Vsebinski planer sem ustvarila, ker še nisem naletela na orodje, ki bi združilo strateško oblikovanje z mesečnim načrtovanjem. Marsikdo v poslu ne vidi celotne slike, kar potencialne stranke pušča zmedene in brez klikov na "dodaj v košarico".
Pomagala vam bom, da to spremenimo.
S spoštovanjem,
Aleksandra
.png)